HTML

Makói epilepis

Lehet hogy erről írt már valaki de nincs új a nap alatt igaz?! Mindenki felfelé törekszik, viszont én szeretek itt élni, nem is tehetem meg, fogom magam és elcsavargok. Milyen az élet az én szememmel Makón epilepsziásan, az orvosok pocskondiázása nélkül.

Friss topikok

  • Atolla: én a kanalat ajánlanám... (2011.01.27. 11:30) kíváncsi vidéki nénik
  • Atolla: Az első gálacipős blog túl fellengzősre és filozofikusra sikeredet..úgyhogy kicsit, könnyedebbre ... (2008.08.14. 13:45) :Gálacipő

Linkblog

:Gálacipő

2008.07.25. 12:12 Atolla

Megvettem életem első gálacipőjét amit hordani is akarok.Ez afféle kocsiből ki kocsiba be cipő. Maximum az utcán menni benne néhány métert :mondotta ezt az egyik vásárlótársnőm miközben egy tűzpiros lakkcipőt próbálgattam és nézegettem. Persze 40-es volt és az én apró lábam minduntalan kilépett belőle. Fél órás nézelődés és próbálgatás után meglett vágyaim tárgya ami egyben névnapi ajándékom is volt.

Szolídan fekete a sarka hát nem tudom saccra kb 7 cm. hegyes orrú a mostani divatnak megfelelő. Anyám is ilyeneket hordott. még jó hogy a divat ismétli önmagát, kár hogy a lábméret nem anya lába ugyanis 41-es.  Érdekes díszei vannak ennek a lábbelinek. Mindjárt indít egy arany -ezüsthímzéssel  ami nem éppen a magyar népművészetet dícséri .Inkább hasonlít a Hot Rod-okon olyan sűrűn látható lángnyelves mintákhoz. Na és a strasszkövek az orrán! Az meg ugye a kínai modern iparművészet csodája! Az volt persze az első amit leszedtem róla amint hazaértem. Nem kell ez a "retro disco fíling" Viszont most láttam Madonna új klippjét a dallal semmi gond nem volt,kivéve a nagyasszony öltözetét..bár alig volt rajta ruha  ha az a strasszköves bugyi csizmával egy átlátszó trikóval meg egy cowboykalappal hatalmas öltözetnek nevezhető. Bár ő megengedheti magának.Ha én jelennék így meg az utcán magdi néni a tehenével együtt kitérne a hitéből...:DDDDDDD

Kezet a szívre és valljuk be minden női láb vágyik egy gálacipőre miközben persze azt hangoztatja hogy" jaaj az én lábam nem bírja!!!" fááj a hátam tőle"! mivel nem vagyok elég szerencsétlen anno a bokám is eltört. de most erőt vettem magamon és a "jaaj az én lábam nem bírja!!!"-mon. Minden nap mászkálok benne az udvaron egyenlőre a kutyák a nézőközönség.

És egyre kényelmesebb lesz úgyhogy harcra fel egy gálacipő kell minden házba na persze nem 7 centis:D Buzdítok minden nőtársamat legyünk, csinosak szépek nemcsak a férfiak hanem a magunk kedvéért is. Lengyintenek egyesek? Lehet...de miért van az hogy egy 1500 Ft- os kínai cipőtöl jobb nőnek érzem magam?

Atolla tollából!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://epilepis.blog.hu/api/trackback/id/tr1585117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atolla 2008.08.14. 13:45:33

Az első gálacipős blog túl fellengzősre és filozofikusra sikeredet..úgyhogy kicsit, könnyedebbre csacsogósabbra olyan kávéházi hangulatúra váltottam át. Gondolatok cipővásárláskor?ááá neeeem:DDD bár végülis nem áll messze a valóságtól

Atolla
süti beállítások módosítása