HTML

Makói epilepis

Lehet hogy erről írt már valaki de nincs új a nap alatt igaz?! Mindenki felfelé törekszik, viszont én szeretek itt élni, nem is tehetem meg, fogom magam és elcsavargok. Milyen az élet az én szememmel Makón epilepsziásan, az orvosok pocskondiázása nélkül.

Friss topikok

  • Atolla: én a kanalat ajánlanám... (2011.01.27. 11:30) kíváncsi vidéki nénik
  • Atolla: Az első gálacipős blog túl fellengzősre és filozofikusra sikeredet..úgyhogy kicsit, könnyedebbre ... (2008.08.14. 13:45) :Gálacipő

Linkblog

OITI1.

2011.01.31. 18:51 Atolla

Szal, úgy esett az eset hogy anya látott egy sebészt nyilatkozni aki az epilepsziára szakosodott.

Na gyorsan internet, hol dolgozik van e magánrendelése és e-mail írás. Sép súdár hapsi hippi haj emmellé olyan vékony hang, hogy bántotta a fülemet. Tavaly télen jártunk nála 20 percig voltunk bent a rendelőjében, 20 ezerért. percenként 1000 forint. Amit elértünk átirányított egy ottani neurológushoz Rák Sanyihoz.

Gondoltam magamban, hej de jó viszonyban vannak ezek egymással hogy így becézik egymást. Rák sanyiról kiderült hogy Rásonyi György, de ez legyen a legkevesebb. Márciusban már bámulhattam is a repcsiket...mert EEG monitorozáson voltam.

Na, hogy az mi folyt köv...

Szólj hozzá!

Címkék: repcsi bámulás

A bejegyzés trackback címe:

https://epilepis.blog.hu/api/trackback/id/tr352628604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása