HTML

Makói epilepis

Lehet hogy erről írt már valaki de nincs új a nap alatt igaz?! Mindenki felfelé törekszik, viszont én szeretek itt élni, nem is tehetem meg, fogom magam és elcsavargok. Milyen az élet az én szememmel Makón epilepsziásan, az orvosok pocskondiázása nélkül.

Friss topikok

  • Atolla: én a kanalat ajánlanám... (2011.01.27. 11:30) kíváncsi vidéki nénik
  • Atolla: Az első gálacipős blog túl fellengzősre és filozofikusra sikeredet..úgyhogy kicsit, könnyedebbre ... (2008.08.14. 13:45) :Gálacipő

Linkblog

Hétvége dögrováson!

2011.01.31. 19:11 Atolla

A hétvége a péntek délutánnal indul. És persze azzal ,hogy itt Makón minden bezár. Legfőképp a gyógyszertárak.

És mikor lehetne az ember beteg? Szombat vasárnap, naná! Pénteken a párom azzal jött haza, hogy kapar a torka. Szombat reggel már két takaró alatt volt pulóverben, 37.8-38fokos lázzal. Tea, leves, tea, leves, tea, tea, leves másnap délig. akkor lement 36.6fokra.

A digitális lázmérő kiszolgált már pár évet végleg feladta.

Én köszönöm mellette szenvedtem és amíg ő aludt én jégtánc EB-t néztem női bajok miatt. Szokás szerint Carina Costner (olasz) megint elbatta.Ezen már meg sem lepődtem, úgymond  várható volt hogy tanyálni fog...

Ma (hétfő) Jól vagyunk ahogy a férjem mondta szombathoz képest szinte ihaj-csuhaj hangulata van!

Ígértem írni fogok a repcsinézős sztoriról...folyamatban!

Üdv mindenkinek!

Atolla!

Szólj hozzá!

Címkék: tea jégtánc láz

A bejegyzés trackback címe:

https://epilepis.blog.hu/api/trackback/id/tr112628648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása