HTML

Makói epilepis

Lehet hogy erről írt már valaki de nincs új a nap alatt igaz?! Mindenki felfelé törekszik, viszont én szeretek itt élni, nem is tehetem meg, fogom magam és elcsavargok. Milyen az élet az én szememmel Makón epilepsziásan, az orvosok pocskondiázása nélkül.

Friss topikok

  • Atolla: én a kanalat ajánlanám... (2011.01.27. 11:30) kíváncsi vidéki nénik
  • Atolla: Az első gálacipős blog túl fellengzősre és filozofikusra sikeredet..úgyhogy kicsit, könnyedebbre ... (2008.08.14. 13:45) :Gálacipő

Linkblog

hétvége a családdal

2008.08.19. 11:23 Atolla

A hétvége szerintem a péntekkel kezdődik amikor letessszük a munkát  Mindárt ittvan augusztus 20.-a Szent István napja. Mért fontos ez? Mert Makón ilyenkor van a búcsú. És vidéken az a szokás hogy nem csak "nagytakarítunk" hanem  függönyt meg ablakot is mosunk. Imádom ezeket a szokásokat amitől becsípődik a derekam, és úgy járkálok egész hétvégén mint a Nyanya az Indul a Bakterházban:D. Ja és persze sikerült olyan püggönyöket szerezni amik gyönyörűek de ha ráfúj az ember már gyűrődik! Így járás esete állt fenn! No csak optimistán kérem, nem azért adtam ki 4000 ft-ot azért a Fagor gőzölős exra szuper vasalóért az Euronics-ban hogy rossz legyen, viszi is mint kés a vajat!

Végre szombat! Nem kell főzöm Anyóséknál eszünk! Anyomnál Aki amúgy Zsuzsa és különösen kedvelem:DAz újnak nem mondható, újszerű állapotú konyhabűtort kentük le feketére. eredetileg fehér volt csak az előző tulaj feketére kente le egyes részeit. és meg kell hagyni így tényleg jobban mutatott. Az előző konyhabútor még a férjemmel volt egyidős vagy még öregebb ahogy elnéztem .Zsuzs a legifjabb sógorom legújabb csínytevéseivel szórakoztatott hogy "miyen rossz ez a gyerek!"

Aztán vasárnap lett.Délelőtt befejeztem a takarítást, a délután kilibbentünk anyához. A párom otthagyott, mint egy batyut mert ő ugye  vasárnap se tud pihenni Menni kell valamit csinálni. Anya meg mesélt Balatonszárszóról, hogy milyen bodegákban laktak és persze képeken is láttam, komolyan kérem olyan volt, mint egy 3 személyes tábori budi aminek egy egy meztelencsiga sasszézik fel az ajtaján és ne feletkezzükn meg az egerükről, mintha tudta volna hogy anyám egérfóbiás... volt tehát még háziállatuk is.  De elmondásuk és ezen kis apró bökkenőket félretéve fényképeket látva nagyon jól érezték magukat. kis-nagytesóm  kempo edzőtáborban volt B.szárszón szülői kísérettel.

Hát íme az én kicsi családom, ez a tipikus mindenki hülye képet vág fénykép:D a bal szélső vagyok én!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://epilepis.blog.hu/api/trackback/id/tr93622773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása